Ahad, 17 November 2013

Faizul Juara AF2013

Aku memang dah agak yang Faizul menang !! walaupun Azhael aku rasa lagi ramai fans .. Lagu baru Faizul tajuk Sepasang sayap memang best masa dia  buat persembahan malam tadi :D


Sepasang sayap = Faizul (Daebakk!)
Seorang yang sangat kelakar dan agak handome wkwkwk
Lawak time mak dia bagi hadiah kambing.. hahaha
#Juara AF2013 (Aku memang dah target dia juara)

Hentian Terakhir = AzHael (duo)
Diorang ni macam cute je, macam handsome je
Diorang dah tersingkir masa separuh akhir tapi fans sangat tak puas hati sampai trending. Sapa suruh tak undi kalau tanak tersingkir, tapi diorang bertuah sebab astro buat #AF masuk.. Memang dapat kat diorang lahh..
Tempat kedua #AF2013 (Target aku betul diorang nombor 2)


Percayalah = Indah
Indah sebenarnya dah ada album sendiri sebelum masuk AF and Uncle dia Ayai kumpulan Ilusi
Tempat keempat #AF2013 ( Sebenarnya aku target dia tempat ke6) maaflah xD

Mimpi = Aisyah Aziz
(Adik kepada Aliff Aziz)
Memang terkejut gila sebabAisyah dapat tempat Keenam, sebab dia salah seorang finalis yang dijangka akan jadi juara :3 (Aku target dia nombor 2-3) tapi tak betul

Katakan Saja = Nabila
Dengar cerita dia anak saudara kepada Cikgu Syafi (taktaulahbetulkeidok)
Aku memang salute dia walaupun tak minat sangat sebab dia seorang yang tabah walaupun kena ugutan bunuh daripada haters 
Tempat kelima #AF2013


Sesaat Untukku = Amira
Suka sikap dia yang sopan and rasanya dia sesuai tak degan Azhar ? 
#Aku rasa Azhar suka dekat Amira siott
Tempat ketiga #AF2013 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan